تکنیک های سئو خارجی
نوشته شده توسط : ali

علاوه بر عناصر SEO داخلی که شرکت های سئو سایت بر آنها کنترل دارند ، عوامل SEO خارج از صفحه نیز وجود دارند که می توانند بر رتبه بندی شما تأثیر بگذارند. اگرچه شما کنترل مستقیمی بر این عوامل خارج از صفحه ندارید ، اما روشهایی وجود دارد که می توانید شانس خود را برای بهبود این عوامل به نفع خود بهبود بخشید. (اما در مورد آن بعداً بیشتر!)

در اینجا چند فاکتور مختلف SEO خارج از صفحه وجود دارد که می تواند بر رتبه بندی موتور جستجوگر شما تأثیر بگذارد:

اعتماد - اعتماد در حال تبدیل شدن به فاکتور مهم تری در رتبه بندی سایت در Google است. Google به این ترتیب تعیین می کند که آیا شما سایتی قانونی دارید که بازدیدکنندگان به آن اعتماد کنند. یکی از بهترین راه های بهبود اعتماد ایجاد بک لینک با کیفیت از سایت های دارای اعتبار است.

پیوندها - یکی از محبوب ترین راه ها برای ایجاد SEO خارج از صفحه ، بک لینک است. شما می خواهید در اینجا مراقب باشید زیرا سایت های اسپم با پیوندهای شما راهی آسان و سریع برای ممنوعیت سایت شما در موتورهای جستجو است. درعوض ، برای ایجاد ارتباط با افراد تأثیرگذار و طرفدارانی که محتوای با کیفیتی ایجاد می کنند و در محتوای خود به سایت شما پیوند دارند ، وقت بگذارید.

اجتماعی - یکی دیگر از فاکتورهای مهم SEO خارج از صفحه ، سیگنال های اجتماعی مانند لایک و اشتراک است. وقتی نوبت به افزایش سئو می رسد ، می خواهید به دنبال سهم با کیفیت از اینفلوئنسرها باشید. هرچه محتوای با کیفیت تری منتشر کنید ، احتمال اینکه مردم بتوانند محتوای شما را با دیگران به اشتراک بگذارند بیشتر خواهد بود.

اگرچه کنترل مستقیمی بر آنچه در خارج از سازمان شما اتفاق می افتد ندارید ، اما می توانید به سادگی با ایجاد محتوای با کیفیتی که دیگران آن را با ارزش می دانند ، شانس خود را برای بهبود SEO خارج از صفحه افزایش دهید.

 

با دادن مفهوم SEO خود می توانید توجه بیشتر کاربران موتور جستجو را به خود جلب کنید. هرچه محتوای شما بیشتر مرتبط و جالب باشد ، احتمال ارتباط دیگران با محتوای شما و به اشتراک گذاشتن آن در شبکه های اجتماعی بیشتر است. هرچه افراد به محتوای شما اعتماد بیشتری داشته باشند ، موتورهای جستجو نیز بیشتر اعتماد خواهند کرد.

سازمان های Ome فقط به SEO علاقه مند هستند تا بتوانند به سرعت محتوای خود را رتبه بندی کرده و در کوتاه مدت مقداری درآمد کسب کنند. سئو کلاه سیاه شامل تاکتیک هایی است که فقط به بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو توجه دارند.

 

این بدان معنی است که سازمان ها بازدیدکنندگان انسانی را که محتوای سایت آنها را می خوانند و پیمایش می کنند در نظر نمی گیرند. این سازمان ها برای بهبود رتبه بندی سایت خود و سود سریع ، قوانین را خم می کنند یا می شکند.

 

در پایان ، این رویکرد به SEO باعث ایجاد صفحاتی می شود که اغلب خواندن آنها برای مردم دشوار است و کاملاً به هرزنامه شبیه هستند. اگرچه ممکن است سرعت سایتها نسبت به سایتهایی که به درستی بهینه سازی شده اند سریعتر باشد ، اما این موتورها خیلی زود توسط موتورهای جستجو جریمه یا ممنوع می شوند.





:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: